Heb je een vraag over Kistje vol Smaak? Hier vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail dan je vraag naar info@kistjevolsmaak.nl.

Hoe meld ik mij aan voor Kistje vol Smaak? 

Om je aan te melden kun je het aanmeldingsformulier invullen onder het kopje ‘Ik wil Kistje vol Smaak!’. 

Hoe betaal ik voor mijn Kistje vol Smaak?

Het kistje betaal je met automatische incasso. Nadat je jezelf hebt aangemeld en je keuze voor een kistje hebt gemaakt, krijg je van ons een incassoformulier opgestuurd. Deze dien je te ondertekenen en naar ons terug te sturen zo dat wij wekelijks het bedrag van je rekening kunnen incasseren.

Zit ik voor een vaste periode aan het abonnement vast? 

Nee, het Kistje vol Smaak is iedere week opzegbaar via mail. Doe je dit voor dinsdag, dan stopt je abonnement dezelfde week nog. 

Kan ik vooraf al zien wat er in mijn Kistje zit?

Dat kan! Op onze website vind je vanaf vrijdag 12:00 de inhoud van het Kistje voor de week erna. Je vindt dit onder het kopje ‘Deze week in het Kistje’

Hoe geef ik door dat ik tijdelijk geen kistje wil ontvangen, bijvoorbeeld vanwege vakantie?

Via info@kistjevolsmaak.nl kun je dit doorgeven, dit kan tot dinsdag voor dezelfde week.

Mijn bestelling klopt niet, wat nu?

Wij pakken alles zo zorgvuldig mogelijk in samen met onze hulpboeren. Het kan altijd zijn dat er een foutje wordt gemaakt. Is er iets misgegaan met je bestelling, laat het ons dan weten via info@kistjevolsmaak.nl, dan zoeken we zo snel mogelijk naar een oplossing. 

Er zit een beschimmelde groente in mijn Kistje, wat nu?

Wij werken met onbewerkte producten. Het kan dus zijn dat sommige producten sneller rijpen dan dat wij verwachten. Zit er iets in je Kistje wat niet goed meer is, stuur ons dan een mail. 

Wanneer wordt mijn kistje thuisbezorgd?

Op donderdag bezorgen we de Kistjes aan huis. Op dinsdag sturen we een mail met de geschatte bezorgtijden. De bezorgtijden kunnen enigszins afwijken, bijvoorbeeld vanwege problemen met het verkeer. We streven ernaar om op de gegeven tijden het Kistje bij jou thuis af te leveren. 

Kan ik de boerderij bezoeken?

Dat kan! Op de boerderij vind je onze melkkoeien, de moestuin en natuurlijk De Winkel van Hoeve Biesland. Hier vind je een breed aanbod aan lokale en biologische producten. De Winkel is geopend op ma. t/m vr. van 10:00 – 17:00 en op za. van 09:00 – 17:00.

Kan ik mijn Kistje ook 1 keer per 2 weken ontvangen?

Dat kan! Je kunt dit aangeven als opmerking bij je aanmelding. Ook kun je ons een mail sturen om je wens aan te geven.

Wat als ik een product uit het Kistje niet lust?

Bij je aanmelding kun je aangeven welke groente of fruit je liever niet in het Kistje wil. Zo kunnen wij daar ten alle tijdens rekening mee houden en een vervangend product voor je uitzoeken. Let op: dit doen wij met maximaal 1 product uit het Kistje.

0